Ako fungujú osobné odbery objednávok na www.martinus.sk + najčastejšie otázky

Martinus.sk vám okrem pohodlného doručenia vašich objednávok až ku vám domov poštou alebo kuriérom ponúka aj možnosť prísť si pre vašu objednávku osobne do niektorého z našich kníhkupectiev – tzv. osobný odber. V súčasnosti túto službu ponúkame v dvoch mestách – v Bratislave a v Martine. V tomto článku nájdete všetky informácie o osobných odberoch a spôsobe vybavovania takýchto objednávok.

Vytvorenie objednávky na osobný odber v 5 jednoduchých krokoch

Ak si chcete objednať tovar cez internet a prísť si preň osobne na našu predajňu, postup je prakticky rovnaký ako v prípade bežnej objednávky.

  1. Vyberte si knihy, DVD alebo akýkoľvek iný tovar z našej ponuky a po ich vložení do košíka pristúpte k vytvoreniu objednávky
  2. V časti adresa doručenia si vyberte možnosť osobný odber
  3. Vyberte si niektoré naše kníhkupectvo, ktoré je ku vám bližšie (v súčasnosti Bratislava alebo Martin)
  4. Ako spôsob platby si vyberte hotovosť, alebo môžete za vašu objednávku zaplatiť hneď internet bankingom alebo kartou
  5. Potvrďte objednávku

Ako a kedy vám osobný odber doručíme?

Je dobré vedieť, že všetky internetové objednávky, teda vrátane tých, ktoré majú vybraný ako spôsob prebratia osobný odber, vybavujeme z nášho centrálneho skladu v Martine. Nezáleží teda na tom, či knihy z vašej objednávky máme na sklade v niektorej z našich predajní. Je to pre pohodlie vás a ostatných zákazníkov, ktorí radi navštevujú naše kníhkupectvá. Keby sme mali vyberať do internetových objednávok knihy z políc v našich kníhkupectvách, stále by sa okolo vás “motali” naši zamestnanci a vy by ste si nemohli v pokoji pozerať knižky.

  1. Po prijatí vašej objednávky ju začneme okamžite spracovávať, pričom nerozlišujeme, či ste si vybrali doručenie poštou alebo osobný odber
  2. Hneď, ako je pre vás objednávka hotová (či už sme mali knihy priamo na centrálnom sklade, alebo sme ich pre vás objednali od nášho dodávateľa), pripravuje sa na odoslanie na predajňu
  3. Vašu objednávku prepravíme na vami vybranú predajňu (tovar na naše predajne posielame denne)
  4. Ihneď, ako ju prijmú naši pracovníci vo “vašom” kníhkupectve, odošleme vám e-mail a SMS správu
  5. Vaša objednávka bude pre vás pripravená na osobný odber 7 kalendárnych dní od času, kedy vám pošleme SMS
  6. Pre vašu objednávku sa môžete zastaviť v predajni kedykoľvek počas otváracích hodín.

V ideálnom prípade (knihy máme na sklade v našom centrálnom sklade a stihneme ich vyexpedovať v deň objednania) budete mať knihy pripravené v predajni na prevzatie už nasledujúci deň, v prípade osobného odberu v Martine dokonca v ten istý deň. Aj keď ich nebudeme mať hneď na sklade, spôsob prevzatia “osobný odber” nijako nepredĺži čas vybavovania vašej objednávky – skôr naopak. Osobný odber je vo väčšine prípadov ešte rýchlejší, ako doručenie poštou. Vaše objednávky totiž na naše predajne vozíme vlastnými autami, prípadne expresne kuriérom.

Upozornenie

Prosím, nechoďte si na predajňu prevziať osobný odber skôr, ako vás na to vyzveme e-mailom alebo SMS správou. V opačnom prípade sa môže stať, že aj keď vaša objednávka bude figurovať v systéme ako vybavená, ešte bude len na ceste na predajňu a vy budete merať cestu zbytočne. Ak budete mať podozrenie, že váš osobný odber by už mal byť vybavený a pritom vám stále neprišiel e-mail ani SMS, vždy nás prosím radšej najprv kontaktujte.

Najčastejšie otázky

Dokedy si musím prísť pre osobný odber?
Do 7 kalendárnych dní od momentu, kedy vám pošleme SMS alebo e-mail o tom, že vaša objednávka je pripravená na prevzatie v predajni.

Čo ak nestihnem prísť pre osobný odber do 7 kalendárnych dní?
Ak  si neprevezmete vašu objednávku pripravenú na osobný odber do 7 kalendárnych dní, bude vrátená späť do nášho centrálneho skladu v Martine a objednávka môže byť zrušená. Dodržte teda prosím lehotu 7 dní. V prípade, že vopred viete, že to nestihnete (ak ste náhodou mimo SR alebo vám do toho niečo prišlo), môžete pre vašu objednávku poslať niekoho miesto vás, alebo nám stačí napísať, dokedy vám máme objednávku na predajni podržať.

Môže miesto mňa prevziať osobný odber aj niekto iný?
Áno, môže, ale iba v prípade, že nebol zaplatený vopred internet bankingom. Ideálne však je, aby ten, kto bude preberať vašu objednávku, priniesol so sebou vytlačený e-mail s potvrdením vašej objednávky alebo s výzvou na prevzatie osobného odberu.

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
  1. Eva 27. 5. 2009 07:52

    Tak táto správa ma mimoriadne potešila!
    Super!!!!

  2. Igor 27. 5. 2009 08:23

    potesitelna novinka!

  3. andrej 27. 5. 2009 08:50

    dobry den
    super vec a uz som si aj vybral u vas knihy co som si objednal. obsluha na slovenske pomery mila.
    dik

  4. viktoria 27. 5. 2009 12:57

    chcem sa opytat ci takyto nejaky obchod planujete aj na vychodnom slovensku.najlepsie by bolo keby bol zrealizovany v kosiciach.

    1. Michal Meško 27. 5. 2009 14:35

      Pekny den Viktoria, uvidime, mozno raz :-) Zatial ale ostavame pri Martine a Bratislave.

  5. Helena 27. 5. 2009 16:13

    Dobrý deň, blahoželám k tak bohumilému počinu :-) Chcela by som sa opýtať ako je to v prípade, že pôjde o väčšiu objednávku a dostupnosť jednotlivých titulov je veľmi rôzna, napr. 24 hodín a 14 dní. Nestane sa, že mi budete na predajňu posielať tituly postupne a ja si budem musieť ísť pre každý zvlášť? Toto sa mi totiž stalo u vašej konkurencie a hrozne ma to rozladilo.

    1. Martin Štrba 27. 5. 2009 16:32

      Dobrý deň Helena, objednávku posielame do predajne (na osobný odber) až keď sú v nej všetky tituly, takže Vám pošetríme čas a hádam aj nohy :-)

  6. Helena Stachová 28. 5. 2009 18:44

    Super. Odber v Bratislave mi chýbal, lebo som nechcela platiť poštovné. Tým sa totiž zľava anulovala. Zajtra navštívim Obchodnú.

  7. Livi 5. 6. 2009 21:23

    Dobrý deň,
    teší ma, že ste otvorili predajňu, kde si môžem knihu chytiť do ruky, prezrieť a ihneď i zakúpiť.
    Ako to bude s cenami? Budú rovnaké – ako v predaji cez internet?
    Keďže pracujem v BA, ľahko si knihy skočím prevziať osobne.
    Ps. Už dlhšie hľadám knihu o psíkovi – rasa Jack Russel, nikde ju neviem zohnať. Viete mi pomôcť Vy???
    Vďaka.
    S pozdravom
    Lívia

    1. Martin Štrba 6. 6. 2009 22:21

      Dobry den Livia,
      dakujeme za Vas zaujem. V predajni su knihy za odporucane maloobchodne ceny. Knihy si vsak mozete objednat cez internet (za internetove ceny) a vyzdvihnut v predajni.

      Knizku o Jack Russell terierovi najdete tu http://www.martinus.sk/?uItem=44750. Tesime sa na Vasu navstevu :-)
      Pekny den!
      Martin

  8. Ivon Babicova 7. 6. 2009 16:03

    Az teraz som sa dostala k Vasmu mailu o otvoreni predajne v Bratislave. Je to suuuuuper. Uz sa tesim, ked si najdem cas na bludenie medzi regalmi :-)
    Ste super!!!
    Pekny den.
    Ivon

  9. Pavol Murányi 18. 7. 2009 16:20

    Dobrý deň, môžem knihy objednané cez internet, pri vyzdvihnutí v predajni v Bratislave zaplatiť poukážkami SODEXO-FlexiPass, alebo UniversalPass ?

    1. Martin Štrba 20. 7. 2009 08:51

      Dobry den p. Muranyi,

      internetove objednavky sa tymito poukazkami platit nedaju. Poukazkami FlexiPass a UniversalPass sa da platit jedine tovar zakupeny priamo v predajni.
      Tesime sa na Vas :-)

      1. Milan Slovak 31. 1. 2011 22:31

        Dobry den, prosim o upresnenie vasej odpovede o moznosti platit poukazkami FlexiPass a UniversalPass, ankolko na vasej stranke http://www.martinus.sk/?uMod=other&uTyp=doc&uDoc=platby pisete: Platba za internetové objednávky darčekovými poukážkami ako UniversalPass, Relax, atď. je možná iba pri osobnom odbere v našej predajni v Bratislave. Pri platbe takýmito poukážkami môže byť doúčtovaný manipulačný poplatok za platbu poukážkami. Bližšie informácie vám radi poskytneme priamo v predajni.
        Ako je to teda v skutocnosti? Dakuujem za odpoved.

        1. Juraj Šlesar 31. 1. 2011 22:42

          Milan, je to presne tak, ako píšeme na stránke. Poukážkami FlexiPass a UniversalPass je možné zaplatiť osobný odber v našich kníhkupectvách v Martine, Bratislave, Nitre a Žiline. Je však potrebné rátať s manipulačným poplatok 5% z ceny poukážok. Týmito poukážkami nie je možné zaplatiť dobierku. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa pokojne pýtajte ďalej. :-)

          1. Miroslav Moravsky 13. 9. 2011 13:30

            Ak to spravne chapem, ked si objednam u vas knihy z dovodu 5 percentej zlavy oproti beznej cene a budem ich chciet zaplatit UnversalPassmi tak v podstate ziadnu zlavu mat nebudem, lebo tych 5 perecent vam doplatim naspat. Viete prosim vas specifikovat z akeho dovodu si tento manipulacny poplatok uctuje. Este nikde som sa nestretol s tym, ze by si niekto za UniversalPassy alebo GastroPassy uctoval manipulacny poplatok.

  10. marian gavornik 7. 12. 2011 14:38

    dobry den, mozem sa opytat ci sa da stale platit v predajniach poukazkami universalpass sodexo? dakujem za odpoved

    1. Juraj Šlesar 8. 12. 2011 16:02

      Áno, dá.

Sociálne siete
O budúcnosti robotov by mali rozhodnúť tí, ktorí o nej vedia najviac. Čiže my, čitatelia sci-fi! Však? :)… https://t.co/HUSuQIvHDM
28. 3. 2017
Pomôžte Belle s jej upírsko-vlkodlačou dilemou a vyhrajte! :-) https://t.co/Rznn5Ic6us #kniznedilemy #sutaz https://t.co/vXCaCzKoNt
24. 3. 2017
@RuFiK7 Ďakujeme, teší nás, že tešíme :)
23. 3. 2017
Náš CEO @michalmesko má nový blog @buducologia a je to MUST READ! Ale nečítajte to v práci ako my, je to dlhé. Ups... :)
23. 3. 2017
Hamleta sme tu už mali, ale táto dilema mu je veľmi blízka. No veď posúďte sami: https://t.co/r3euBCdQxt #sutaz #kniznedilemy
23. 3. 2017
Zapletení
Zygmunt Miłoszewski