Objednávanie vianočných darčekov? Je najvyšší čas!

Milí Martinusáci,

máte už objednané vianočné darčeky? Ak nie, tak potom už skutočne neváhajte! Máte najvyšší čas! Pošta aj kuriérske spoločnosti  sú v tomto období maximálne vyťažené a ľahko sa môže stať, že darčeky objednané na poslednú chvíľu strávia vianočné sviatky na pošte. A to by ste určite nechceli ani vy, ani my. Preto sme si pre vás pripravili harmonogram, ako budeme vybavovať objednávky v predvianočnom období.

Do 13.12. (utorok) do 9:00 prijímame a spracovávame všetky objednávky, pričom jediným obmedzením sú štandardné dátumy doručenia, ktoré nájdete pri každej položke. Budeme robiť všetko pre to, aby sme vám ich stihli doručiť do Vianoc (teda ak je pri nich uvedené, že by mali stihnúť prísť do Vianoc). Avšak odoslanie objednávky do tohto dátumu automaticky neznamená garanciu doručenia do Vianoc – čím neskôr tovar objednáte, tým je vyššie riziko, že vám ho do Vianoc nestihneme doručiť. Preto neváhajte a objednávajte ešte dnes!

Do 19.12. (pondelok) do 10:00 stále prijímame a vybavujeme objednávky na tovar, ktorý nemáme na sklade, ale majú ho na sklade vybraní dodávatelia.

Do 20.12. (utorok) do 14:00 prijímame a vybavujeme objednávky na tovar, ktorý máme na sklade (vyše 4000 titulov!) a chcete si ho nechať doručiť poštou. Myslite však prosím na to, že tento termín je naozaj hraničný, pošta už môže mať v tomto období značné zdržanie a vám v určitých prípadoch tovar nemusí stihnúť prísť do Vianoc. Odporúčame hlavne pre priaznivcov adrenalínových športov! :-)

Do 22.12. (štvrtok) do 14:00 sa budeme snažiť zachrániť posledných odvážlivcov, ktorí si objednajú tovar, ktorý máme na sklade (opäť vyše 4000 titulov!) a nechajú si ho doručiť kuriérom. Samozrejme, aj v tomto prípade platí, že aj my, aj kuriéri sa budú snažiť na maximum, ale v niektorých prípadoch sa môže stať, že to jednoducho nestihnú.

Do 23.12. (piatok) do 14:00 prijímame a vybavujeme objednávky na tovar, ktorý máme na sklade a vyberiete si osobný odber v našich kamenných kníhkupectvách v Bratislave, Nitre, Žiline alebo Martine. Informácie o otváracích hodinách našich predajní nájdete na našom blogu a to priamo TU.

Do 24. 12. (Štedrý deň) do 12:00 máme otvorené naše kamenné kníhkupectvá v Bratislave, Nitre, Žiline a Martine, kde vám radi poradíme a pomôžeme s výberom knihy, ktorá vašich blízkych zaručene poteší. :-)

 Týždeň pred Vianocami vám začneme posielať všetok tovar z vašich objednávok, ktorý už máme pripravený, a pri ktorom bol uvedený predbežný termín dodania do Vianoc – aj v prípade, že budú niektoré tituly stále chýbať. Zároveň začneme rozposielať informačné e-maily pre všetky objednávky prijaté do 13.12., pri ktorých je možné, že ich z nejakých príčin nedokážeme vybaviť tak, aby Vám prišli do Vianoc. Ak náhodou nastane takáto situácia, samozrejme sa budete môcť rozhodnúť, či na knihu alebo iný tovar chcete počkať alebo máme vašu objednávku zrušiť. Počas všetkých týchto dní budeme samozrejme prijímať akékoľvek objednávky, avšak pri vybavovaní budú mať prioritu vždy tie, ktoré spĺňajú vyššie uvedené kritériá.

A ak sa cítite v našej širokej ponuke stratení, máme pre vás nielen pár tipov na knihy, ktoré pod stromčekom zaručene potešia vás, aj vašich blízkych, ale aj Vianočného pomocníka, ktorý vám poradí tituly presne na mieru vašim požiadavkám. Nájdete ho priamo TU.

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
  1. Andrea Juráková 13. 12. 2011 20:14

    Dobrý večer, 5.12. som si objednala knihu Kosmický kód- Zecharia Sitchin (objednávka č.9812678) a chcela by som sa informovať či príde do 23.12, mal by to byť totiž darček. Ďakujem za odpoveď

    1. Juraj Šlesar 13. 12. 2011 23:34

      Dobrý deň, naše kolegyne sa na to pozrú a budú vás informovať. Všeobecne však robíme všetko preto, aby sme do Vianoc stihli doručiť všetky zásielky, ktoré mali dobu doručenia do Vianoc. :-)

  2. Lubica Talabova 15. 12. 2011 16:42

    Dobry den, 8.12. som si objednala - objednavka . č. 9559634 titul Slovenská republika 1:100 000, bolo mozne ho objednat. Dnes ked som si chcela pozriet stav objednavky, tak titul objednany mam, ale v ponuke uz mate uvedene, ze je nedostupny!!! Ani mi to nemienite oznamit???? Mal to byt darcek na Vianoce. Keby ste racili oznamit, ze objednany titul nie ste schopny dorucit, mohla som si ho objenat inde.....moja prva skusenost s Vasim internetovym knihkupectvom....a vidim to aj na poslednu, v inych e-shopoch klienta aspon informuju, ked mu tovar nevedia dodat....Vasa byvala zakaznicka.

    1. Juraj Šlesar 15. 12. 2011 16:56

      Dobrý deň pani Talabová, stav skladových zásob a tým pádom aj ponuka sa mení neustále, obzvlášť v tomto predvianočnom období sa knihy vypredávajú priam raketovou rýchlosťou. Vás a Vašej objednávky, ktorú ste vytvorili 8. decembra, sa to však samozrejme nijak netýka. Pre Vás je dôležitý len stav Vašej objednáky, ktorý si môžete skontrolovať po prihlásení do sekcie Môj Martinus na našej stránke. Čiže Vaša objednávka Vám bude doručená tak, ako sme sľúbili. Je pravdou, že v súčasnosti sa už tento titul objednať nedá, ale to je len dôkaz, že ste spravili dobre, keď ste si ho objednali v dostatočnom predstihu. :-)

      1. Lubica Talabova 16. 12. 2011 10:46

        Dakujem pekne za vysvetlenie, mna zmiatol ten stav pri titule......a som velmi rada, ze sa to mna netyka a ze titul budem mat.... smekam pred Vami klobuk, mate to skele zorganizovane.....dakujem, Vasa spokojna zakaznicka :)

  3. Jaroslava 19. 12. 2011 12:22

    Mam objednavku s 3 titulmi - v jej stave je uvedene, ze 2 su uz na sklade a jeden je objednany u dodavatela. Mozem sa urcite spolahnut, ze keby nemal byt dodany vcas do vianoc, budete ma informovat a poslete tie 2 (objednane bolo 5.12.)? Viem, ze to pisete, chcem sa uistit. Dakujem

    1. Juraj Šlesar 19. 12. 2011 13:43

      Jarka, určite sa na to môžete spoľahnúť. Posledné, čo by sme chceli, by bolo sklamať vás a nechať vás na Vianoce bez darčekov.

      1. jaroslava 25. 12. 2011 14:42

        TAKZE SOM SA SPOLAHLA!!!! Tento rok som zvolila pre vacsinu darcekov kupu prostrednictvom internetu. Bola som nadmieru spokojna, vsetko prislo velmi rychlo (jeden balicek trochu neskor, ktory som objednavala ale dost neskoro, aj tak vsak prisiel s dostatocnym predstihom) OKREM OBJEDNAVKY V MARTINUS. KNIHY V MARTINUS SOM OBJEDNAVALA AKO PRVE!!! Samozrejme neprislo a ja asi nikdy nepochopim, preco napriek vetam typu: 'tyzden pred vianocami budeme posielat aj nekompletne objednavky' alebo 'Jarka, mozete sa spolahnut' STE MOJU OBJEDNAVKU, TEDA 2 Z 3 TITULOV, KTORE STE MALI NA SKLADE DOBRE 2 TYZDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EXPEDOVALI AZ UTOROK PODVECER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tento rok sa mi jediny krat stalo, ze som nemala komplet darceky vdaka uzasnemu MARTINUS a jeho slubom. Beriem to ako zlu skusenost, budem si slovo MARTINUS urcite dlho pamatat a zaroven som naozaj vdacna, ze tie darceky boli pre dospelych a nie pre deti, lebo detom by som asi ovela tazsie vysvetlovala tie trapne vety, ze Santa bol v zapche a ze darceky pridu neskor, co som musela urobit s danymi dospelymi. PS len, aby neboli pochybnosti: na zaklade Vasich slubov som sa spolahla, ze urcite dorazia tie 2 tituly z 3, ktore ste mali na sklade. Ten treti som riesila inac, lebo som ratala s tym, ze nemusi prist. Zial, nemala som ratat ani s tymi dvoma, ktore ste susili na sklade do utorka podvecera ako nakoniec ukazal cas. PRIJEMNE SVIATKY A VELA RADOSTI Z DARCEKOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Jana 19. 12. 2011 12:24

    Je týždeň pred Vianocami, takže odvolávajúc sa na vyššie uvedené informácie už naozaj netrpezlivo očakávam informáčný e-mail, v akom stave je objednávka č. 9543509 z 3.12. Bude do Vianoc čiastočne alebo úplne skompletizovaná? Ďakujem za odpoveď.

    1. Juraj Šlesar 19. 12. 2011 13:42

      Dobrý deň, z vašej objednávky ešte stále čakáme na jednu knihu, ktorá by mala doraziť zajtra. Objednávku vám pošleme hneď, ako sa tak stane.

      1. Jana 21. 12. 2011 12:17

        "By mala doraziť...(20.12.)" znamená, že do dnešného dňa (21.12) ešte stále nedorazila? Prečo potom na stránke pri konkrétnom titule uvádzate "... Zvyčajne posielame do 15 dní". Objednávka bola z 3.12.2011. Na tejto stránke čítam: "Týždeň pred Vianocami vám začneme posielať všetok tovar z vašich objednávok, ktorý už máme pripravený, a pri ktorom bol uvedený predbežný termín dodania do Vianoc – aj v prípade, že budú niektoré tituly stále chýbať." a Vy mi odpovedáte, že ešte stále čakáte... Nerozumiem prečo, takže som z toho dosť smutná ... :-( P.S. Aspoň Vám prajem pekné Vianoce.

        1. Juraj Šlesar 21. 12. 2011 23:24

          Janka, v tomto predvianočnom období trvá všetko dlhšie ako zvyčajne. Je nám jasné, že to znie ako výhovorka, ale v skutočnosti je to jednoducho fakt. Titul s najdlhšou dobou dodania z tvojej objednávky nám mal byť skutočne dodaný včera (20.12.), žiaľ, nebol. Snažili sme sa preto využiť ďalšie dostupné kanály. Či budeme úspešní zistíme zajtra, a na každý pád ti zásielku pošleme kuriérom, aby to skutočne stihla do Vianoc. To je dôvod, prečo sme ti písali, že stále čakáme - lebo to tak naozaj je. Na druhú stranu ťa rozhodne nechceme nechať (a nenecháme) na Vianoce bez knižiek. :-)

        2. Jakub Ulaher 21. 12. 2011 20:24

          Tiez by ma zaujimalo, preco par dni pred Vianocami nie su aktualne informacie o objednavke. Chapem, ze toho mate vela, ale tesne pred Vianocami by operativne info prislo vhod. Pisal vcera vecer aj mail, ci objednavka c. 9711247, avsak doteraz bez odpovede.

          1. Jakub Ulaher 22. 12. 2011 06:41

            Dakujem za promptnu odpoved :-)

          2. Juraj Šlesar 21. 12. 2011 23:20

            Jakub, ospravedlňujeme sa, snažíme sa zdielať toľko informácií, koľko sami máme, na druhú stranu sa snažíme vás zbytočne nestresovať s množtsvom drobných medziúkonov, ktoré sú často potrebné pre skompletizovanie vašich objednávok. V tvojom prípade bola polovica objednávky už vyzdvihnutá, ďalšia časť dorazí na predajňu zajtra a puzzle bude, žiaľ, chýbať.

  5. Dominika 19. 12. 2011 17:11

    Dobrý deň objednala som si u Vás knihu na Vianoce mamine tak sa chcem spýtat ci mi teda pride do 24 hodin ako ste pisali objednavka c. 9859888

  6. Jarka Rabcanova 19. 12. 2011 17:13

    Dobry den. Ja by som si chcela objednat a vyzdvihnut knihu na predajni v Bratislave, ale nepotrebujem ju do Stedreho dna. Vyzdvihnut by som si ju chcela 30.12.2011. Mozem si ju objednat uz teraz alebo staci az neskor? Ako dlho trva, kym sa dostane kniha do predajne a ako dlho ju tam drzite, kym si pre nu niekto dojde? Dakujem za odpoved :-)

    1. Juraj Šlesar 19. 12. 2011 20:51

      Jarka, ak máme knihu na sklade, tak ju štandardne posielame na predajňu do 24 hodín. Vo väčšine prípadov si môžeš pre ňu prísť na druhý deň od objednania. Ak ju na sklade nemáme, tak sa na ňu vzťahuje dodacia doba, ktorá je pri titule napísaná plus spomínaných 24 hodín. V tvojom prípade to znamená, že si knihu objednaj, kedy ti to bude vyhovovať a my ju doručíme tak rýchlo, ako to len bude možné, bez ohľadu na Vianoce. Knihy na predajni štandardne odkladáme na sedem dní, ale stačí nám napísať a radi ti ju odložíme na dlhšie. PS: Trošičku nám pomôžeš, ak nám k objednávke napíšeš, že ju do Vianoc nepotrebuješ. :-) Ďakujeme! :-)

  7. Tatiana Žiaková 21. 12. 2011 23:24

    Dobrý deň, mala by som záujem o objednanie tovaru z vašej stránky konkrétne: http://www.martinus.sk/?uItem=79966 Keďže by som ho ale potrebovala do 27. 12 a som si vedomá pred/po vianočného návalu objednávok, chcela by som sa spýtať, či ho nemáte aj v kamennom kníhkupectve v Martine. Ďakujem :)

    1. Juraj Šlesar 22. 12. 2011 22:21

      Dobrý deň, priamo na predajni vankúšiky nemáme, ale momentálne ich máme na sklade priamo na centrále, takže ak si spravíte objednávku hneď teraz, tak tam bude možno už v sobotu doobeda. Ak nie, tak hneď po sviatkoch. :-)

  8. Barbora 22. 12. 2011 18:24

    Nabudúce skúste ľudom poradiť už hneď pri objednávaní, že kuriér je vždy lepší ako pošta. Ja som im teda moc nedôverovala, ale urobila som to teda tak, keby som vedela ako to dopadne. Knihy som objednala 12.12 a stále ich nemám doma a to všetko vďaka našej úžasnej pošte. Možno keby ste objednávku odoslali hneď v piatok a nie až v sobotu, tak by to šlo. Som strašne sklamaná.

    1. Juraj Šlesar 22. 12. 2011 22:19

      Dobrý deň, v tejto chvíli by vás už mal balík čakať na vašej pošte. Odporúčame zavolať na vašu pobočku (tel.č.: (02)49222321) a informovať sa. Sledovacie číslo vašej zásielky je CZ657108289SK - najčastejším problémom pošty je oznamovanie o doručení zásielky a v drvivej väčšine prípadov sa stáva, že zásielku už majú na pobočke, len to zabudli dať vedieť adresátovi. Budeme držať palce, aby to tak bolo aj vo vašom prípade. Mrzí nás, že sme zásielku nemohli odoslať skôr, aj tá sobota bola v rámci našej snahy čo najviac urýchliť celý proces.

      1. Barbora 25. 12. 2011 00:10

        Dobrý deň, knihy som si poobede 23.12 bola vyzdvihnúť, v ten deň im dorazila moja zásielka. Za vybavenie objednávky do Vianoc ďakujem. Rada by som ale prišla tri knihy v utorok doobeda reklamovať do vášho Martinusu v Bratislave, vzhľadom k tomu, v akom stave prišli. Písala som vám k objednávke, že si špeciálne žiadam tie knihy poriadne zabaliť, aby sa pri preprave poštou nepoškodili a to ešte vzhľadom k tomu, že v minulosti som s vami mala zlú skúsenosť - keď som si knihy pri osobnom odbere bola vyzdvihnúť, boli zabalené len v tenkej priehľadnej fólií a neskončili v najlepšom stave. Takže som tentokrát zvolila poštu, s dôverou, že mi ich zabalíte do ochranného obalu a (aspoň) krabice. Boli uložené v dvoch kusoch kartónu, bez akejkoľvek ochrany. Nechápem, kde bol problém vyhovieť mojej požiadavke, bolo by to 10 minút roboty naviac (chápem, že ste mali veľa objednávok a málo času, ALE spravila som vám dosť veľký nakúp na to, aby ste si na to dali pozor a zabalili mi knihy poriadne.) Celkovo nerozumiem, prečo takto amatérsky a nedôsledne balíte knihy. Ja pevne verím, že mi v utorok vo vašej predajni vyhovejú a reklamáciu vybavia bez problémov, iste pochopíte, že na Štedrý deň doobeda to vybavovať nepôjdem.

        1. Juraj Šlesar 25. 12. 2011 16:46

          Dobrý deň Barbora, mrzí nás, že knihy nedorazili úplne v poriadku. Na balenie kníh máme vypracovaný vlastný systém balenia, pri ktorom používame špeciálne kartóny vyvinuté len na tento účel. Napriek tomu, že posielame tisíce kníh denne, reklamácii poškodených kníh je minimum. Knihy na osobný odber do kartónov nebalíme, keďže si ich doručujeme sami, preto ste ich dostali zabalené len vo fólii. Každopádne poškodené knihy vám veľmi radi vymeníme. Stačí, ak nám napíšete na emailovú adresu reklamacia@martinus.sk a naše kolegyne vás budú kontaktovať a dohodnú s vami postup, ktorý vám bude najviac vyhovovať. Rozhodne vás nechceme preháňať do nášho kníhkupectva, aj keď vás tam samozrejme radi uvidíme, ak vám to bude vyhovovať.

  9. Michala Bacová 23. 12. 2011 11:06

    ja sa nechcem na nic pytat (vynimocne), iba vas chcem pochvalit, napriek tomu, ze mate toho urcite teraz vela, na infolinke su uzasne ochotne, mile, prijemne damy, ktore vas problemy s dorucovanim promptne vyriesia a vam spravia tak pekny den :) dakujem! krasne sviatky! :) Michala Bacová

  10. Martina Cackova 23. 12. 2011 17:25

    Dobry den,,, Nikto mi neporadil , že kuriér je vždy lepší ako pošta. Ja som im teda moc nedôverovala, ale urobila som to teda tak, keby som vedela ako to dopadne. Knihy som objednala 12.12 a stále ich nemám doma a to všetko vďaka našej úžasnej pošte, Možno keby ste objednávku odoslali skor.... Som strašne sklamana..Toto bola moja prva objednavka a zrejme asi aj posledna. Ak mi chcete poradit aby som isla na postu s cislom zasielky, stalo sa. Nic o nej nevedia,, Aj som volala na postu , jedina informacia o zasielke je 21.12 na poste v Ziline... Dakujem za nedodania, doverovala som vam ..........

    1. Juraj Šlesar 25. 12. 2011 16:48

      Dobrý deň, mrzí nás to, že vám zásielka nedorazila včas, žiaľ, v tomto predvianočnom období sa rozhodne nedá tvrdiť, že kuriér je vždy lepší ako pošta. Celkovo doručovacie služby nestíhali a niektorým ľudom ich zásielky nedorazili napriek tomu, že ich už dávno mali mať v rukách. Je nám to ľúto, ale na ich služby žiadny dosah nemáme.

Zapletení
Zygmunt Miłoszewski