Týždeň vydavateľstva Eastone Books so zľavou 20%

Milí Martinusáci,

tento týždeň sme si pre vás pripravili niečo výnimočné! Celý tento týždeň máme pre vás kompletnú ponuku titulov vydavateľstva Eastone Books so zľavou 20%!Vyberte si z bohatej ponuky vydavateľstva, ktoré sa špecializuje na oblasti biznisu, motivácie, osobného a duchovného rozvoja, alternatívnej medicíny a jazykovej literatúry. A keďže tomuto vydavateľstvu vďačíme za množstvo skvelých kníh, ktoré sa dočkali prekladu do slovenčiny, opýtali sme sa jeho predstaviteľov niekoľko otázok. Nech sa páči, tu sú! :-)

Ako vzniklo vaše vydavateľstvo?

Bude to znieť otrepane, ale vždy sme milovali knihy. Jeden príklad za všetko – pri návrate z trojročného pobytu v Austrálii v roku 2001 sme so sebou na Slovensko prepravovali okolo 200 kníh (colníci nechceli veriť, že vo väčšine z 38 krabíc sú knihy). Keďže náš “background” tvorí grafický dizajn a reklama, v roku 2001 sme založili grafické štúdio a zároveň začali vydávať časopis. S časopisom to nevyšlo, ale v roku 2004 sa objavila príležitosť.

Pracovali sme na zákazke pre eventovú agentúru, ktorá organizovala návštevu bývalého CEO General Electric a jedného z najznámejších manažérov na svete – Jacka Welsha. Povedali sme si – čo keby sme pri tej príležitosti vydali knihu? A tak v októbri 2004 uzrela svetlo sveta naša prvá kniha Jack Welsh a jeho lexikón lídrov a vydavateľstvo Eastone Books bolo na svete.

Podľa čoho si vyberáte tituly, ktoré vydáte?

Keďže vydávame knihy z oblastí biznis, motivácia, osobný a duchovný rozvoj, alternatívna medicína a jazyková literatúra, vždy sa pri výbere pýtame, čo daná kniha prinesie čitateľovi. Bude z nej mať úžitok? Posunie ho niekam? Pomôže mu vyriešiť nejaký problém?

To sú pre nás hlavné kritériá a v rámci nich sa snažíme vyberať to najlepšie, čo sa v daných oblastiach v zahraničí vydáva a je relevantné pre náš trh. Kedysi v začiatkoch sme raz vydali knihu čisto pre peniaze – mysleli sme: to bude určite trhák. Veľký omyl.

Dodnes sa tej knihy nevieme zbaviť, ale aspoň nám pripomína to, čo tvrdia všetci úspešní ľudia a čo skvelo zhrnul výnimočný rakúsky psychológ Viktor Frankl vo svojej knihe Hľadanie zmyslu života: “Nezameriavajte sa na úspech. Čím viac sa naň zameriate, tým viac ho miniete, pretože úspech, podobne ako šťastie, nemôže byť cieľom – je nepriamym následkom toho, že sa venujeme niečomu väčšiemu, ako sme my sami.”

Na ktorú knihu ste najviac hrdí?

To je ako opýtať sa rodiča, ktoré dieťa má najradšej. :-) Sme hrdí na všetky naše knihy. Výpravné detské interaktívne knihy, ako bola Egyptológia, Drakológia atď., ktoré sme vydávali pred pár rokmi, boli nesmierne náročné po grafickej stránke – museli sme si vyrábať vlastné fonty (typy písma), prispôsobovať lay-out textu veľmi obmedzenému priestoru medzi obrázkami, spĺňať náročné technické požiadavky zahraničných tlačiarní, ktoré tieto knihy vyrábali. Dovolím si tvrdiť, že by to zvládlo máloktoré vydavateľstvo.

Biznis literatúra a biografie svetových podnikateľov sú zas náročné po prekladovej a redakčnej stránke – taká Snehová guľa (viac ako 1000-stranový životopis najúspešnejšieho svetového investora Warrena Buffetta) nám dala poriadne zabrať – klobúk dole pred našimi redaktorkami. Takže, sme hrdí na všetky minulé aj budúce knihy. Už teraz sa vytešujeme z kníh, ktoré plánujeme na druhý polrok aj začiatok budúceho roka – sú naozaj dobré. Nechajte sa prekvapiť. :-)

PS: Ak máte aj vy nejaké otázky na vydavateľstvo Eastone Books, pokojne sa pýtajte v komentároch.

Kliknite TU pre kompletnú ponuku titulov vydavateľstva Eastone Books so zľavou 20%!

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
  1. fleury 3. 7. 2012 14:00

    Som rada, že na Slovensku máme vydavateľstvo, ktoré sa špecializuje na osobný rozvoj a úspech. Som mu vďačná za nádherné príbehy zo série Slepačej polievky pre dušu, ktorá sa v októbri a novembri rozšíri o ďalšie dva tituly - Odkazy z neba a Nájdi svoje šťastie.

  2. jakub 6. 7. 2012 15:16

    Eastone books ste úplne najlepší ! Veľmi rád čítam Vaše knihy a ohromne ma posúvajú vpred. Len tak ďalej. P.s. uvítal by som nejaké knihy z oblasti marketingu (niečo na štýl Nové pravidlá marketingu a PR) a real estate. Nechystáte náhodou niečo také?

    1. Eastone Books 9. 7. 2012 09:08

      Ďakujeme za pochvalu, veľmi nás teší. Zvažujeme jeden zaujímavý titul o internetovom marketingu. O oblasti real estate sme zatiaľ neuvažovali, lebo zahraničné tituly sú zvyčajne šité na zahraničné podmienky a pre náš trh sa nám zdajú nerelevantné. Ale budeme túto oblasť sledovať.

Sila zvyku
Charles Duhigg