MasterCard Obchodník roka: Martinus.sk tretí rok po sebe absolútnym víťazom
Bratislava, 27.4. 2016: Slovenskí zákazníci si opäť vybrali najlepšieho obchodníka. Už po tretíkrát si ocenenie Absolútny víťaz MasterCard Obchodník roka 2015 odnáša kníhkupectvo Martinus.sk, ktoré rovnako zvíťazilo aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015.
V utorok 26. apríla boli vyhlásení víťazi súťaže MasterCard Obchodník roka 2015 v rámci European Retail Summit v Bratislave. Prestížne ocenenia si odniesli slovenskí obchodníci. Absolútnym víťazom sa stalo opäť kníhkupectvo Martinus.sk. To bolo tiež ocenené v rámci odborovej kategórie ako MasterCard Obchodník s knihami 2015.
“Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,” povedal Michal Meško, CEO Martinus.sk.
Cena je udelená na základe rozsiahleho reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizuje INCOMA GfK na vzorke 1000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov vo viacerých parametroch a to bez ohľadu na kategóriu tovaru či vplyv výziev na hlasovanie (ako je to pri hlasovaní o MasterCard Cenu verejnosti).
O kníhkupectve Martinus.sk
V roku 2015 oslávil Martinus.sk už 25. výročie od otvorenia prvej maličkej predajne v meste Martin a tento rok v auguste to bude 15 rokov od spustenia e-shopu. Momentálne má kníhkupectvo 9 pobočiek po celom Slovensku, niektoré aj s obľúbenou kníhkaviarňou Foxford. Martinus.sk je dnes najväčším internetovým kníhkupectvom na slovenskom trhu a dlhodobo sa snaží podporovať rozvoj knižnej kultúry na Slovensku.
O cene
Súťaž MasterCard Obchodník 2015 je projektom spoločnosti MasterCard, ktorý si kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých odborových kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami bolo spontánne pomenovanie predajne (“top of mind”), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).

Pekný deň, p. Puobišová, prosím, napíšte nám e-mail na objednavky@martinus.sk a radi sa na to pozrieme. Ideálne ak napíšete aj číslo vašej objednávky. Ďakujeme.
v objednávke 1118321311 mi chýbala jedna kniha. Chýbala kniha Cestujem sama. Hlavne že sa z balíka škerý Lukaš S. to ma fakt potešilo.
Šafár
Pekný deň, p. Šafár,
ďakujeme za správu. Dnes sme vás už kontaktovali ohľadom vašej objednávky. Nakoľko išlo o e-knihu, nemohli sme ju, bohužiaľ, pribaliť. Verím, že nájdeme vyhovujúce riešenie. V prípade ďalších otázok nás hocikedy kontaktujte na objednavky@martinus.sk
Nože sa skúste pochváliť aj tým, že máte NAJviac sťažností a zákazníkov s NAJviac negatívnymi skúsenosťami s nakupovaním na martinus.sk!!!
Pekny den, Martin. Ak ste boli s nasimi sluzbami nespokojny, velmi nas to mrzi. Prosim, ozvite sa nam na objednavky@martinus.sk a radi skusime najst riesenie. Zelam Vam pekny vikend.
Pekny den, pani Skalova, tento kod je potrebne zadat do pola Darcekove poukazky/Zlavy v druhom kroku vytvarania objednavky a teda este pred jej potvrdenim.
V pripade, ze ste uz objednavku potvrdili, ozvite sa s jej cislom idealne hned na objednavky@martinus.sk :-) Dakujeme.