Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00). Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodov hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup. Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

“Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok “WOW” do všetkého. Nicereply je skvelé v tom, že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.” povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Viac o The Customer Happiness Award 2016:

https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016
https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016/Martinus

Zákaznícky servis Martinus.sk

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
Sociálne siete
Pripravili sme pre vás tie najzaujímavejšie čísla z Knižnej šifry 3! Nech sa páči, dôkaz, že štatistika nemusí byť… https://t.co/6eg4ux9gJ2
11. 12. 2017
A už vieme, kto vyhral Knižnú šifru 3! Chceš to vedieť aj ty? Zistíš to na https://t.co/AmQAjskstC! ĎAKUJEME za to,… https://t.co/UywofzXXLW
4. 12. 2017
@6imon6imonn To v rámci rovnováhy v živote... :-D
4. 12. 2017
@michal_kralik Ahoj, viacero vecí spúšťame v novom dizajne až postupne, podľa priority. A nebudeme klamať - toto ni… https://t.co/nSPPUf9X4b
28. 11. 2017
Ak sa ani vám nechce behať po obchodoch, tak... nemusíte! Ešte dnes máme kuriéra na všetky objednávky zadarmo! Preb… https://t.co/drxIDebkif
27. 11. 2017
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz