Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00). Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodov hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup. Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

“Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok “WOW” do všetkého. Nicereply je skvelé v tom, že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.” povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Viac o The Customer Happiness Award 2016:

https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016
https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016/Martinus

Zákaznícky servis Martinus.sk

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
  1. denisa 14. 2. 2018 12:37

    Dobry den chcem sa spytat ako mam pouzit kupon lebo mi pise ze je nepkatny,no platnost je do dneska.dakujem

Sociálne siete
Milovníci modernej českej literatúry pozor! Už 25. apríla privítame v našom bratislavskom kníhkupectve Michala View… https://t.co/SE8q5UMCnR
17. 4. 2018
Nový Jo Nesbo na sklade, aj na ceste k vám! Ak ste si ho teda objednali :-) Ak nie, tak nemá zmysel váhať:… https://t.co/WyLQhXm9RL
5. 4. 2018
@monicqa Just kidding, veď to je náplň našej práce! :-) #bestjobever
5. 4. 2018
@monicqa V pracovnej dobe? :o
5. 4. 2018
A najlepšiu knihu, akú Jo Nesbo kedy napísal, ste si už predobjednali? :-) https://t.co/4OkOuqdGox #jonesbohttps://t.co/1zeSYnpshz
26. 3. 2018
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz