Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00). Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodov hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup. Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

“Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok “WOW” do všetkého. Nicereply je skvelé v tom, že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.” povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Viac o The Customer Happiness Award 2016:

https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016
https://www.nicereply.com/customer-happiness-awards-2016/Martinus

Zákaznícky servis Martinus.sk

    Napíšte komentár
  1. Povinný údaj
  2. Váš web alebo blog
  1. denisa 14. 2. 2018 12:37

    Dobry den chcem sa spytat ako mam pouzit kupon lebo mi pise ze je nepkatny,no platnost je do dneska.dakujem

Sociálne siete
Kde hľadať PPC človeka, ak nie na Twitteri, však? Takže hľadáme a prosíme o RT, ak to aj vy nie ste:… https://t.co/ObEkjh7aEq
21. 2. 2018
Toto je náš zákaznícky servis, vďaka ktorému ste získali tretie miesto v ankete @nice_reply Customer Happiness Awar… https://t.co/6KF7Yuqtm3
19. 2. 2018
@PeterBaricic Či je to 😳 alebo 😟 sa musíš rozhodnúť sám. My ďakujeme za upozornenie, pozrieme sa na to. :-)
16. 2. 2018
Vybrali sme pre vás knižné chuťovky, ktoré si zaslúžia vašu pozornosť a dali na ne príjemné zľavy:… https://t.co/xOuR2zccSQ
16. 2. 2018
Nikto vám neporadí, ktoré slovenské knihy si určite treba prečítať, tak dobre, ako Tomáš Ulej. No veď pozrite:… https://t.co/AVXlIJ8YQX
10. 2. 2018
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz