Štítok: DVD recenzia

Ako si vycvičiť draka – film super, ale oplatí sa DVD?

Medzi najčarovnejšie okamihy, s akými sa stretávame vo svete umenia, nepochybne patrí onen magický prechod medzi žánrami. Inými slovami – sfilmovanie knižného príbehu. Animované filmy si vytvorili vlastnú jedinečnú črtu – stali sa komédiami lahodiacimi duši, ktoré okúzlia deti i dospelých. A keď sa tieto dve vlny – sfilmovanie knihy a animovaná tvorba – spojili, muselo vzniknúť niečo očarujúce. Pokračovanie

Zberateľská edícia filmu Sociálna sieť si svoj názov zaslúži len sčasti

Pár rokov dozadu sme si všetci šťastne nažívali vo svete chatov a e-mailov, občas niekto pridal svoje fotky do rozličných databáz. Mali sme pocit, že trávime priveľa času online. A potom prišiel on. Mark Zuckerberg, ktorý všetko spojil do jednej veľkej sociálnej siete a začal globálnu mániu. A potom prišli Columbia Pictures a rozhodli sa urobiť o tom film. Pokračovanie

DVD recenzia: Batman začína

Milí Martinusáci, sme radi, že čítať je stále „in“. Knihy sú a budú zdrojom zábavy, nevšedných zážitkov, vzdelania i inšpirácie. Ale filmové umenie rozhodne netreba podceňovať. Ak je kokteil filmu dobre namiešaný, obsahuje správnu dávku umenia hereckého, hudobného, literárneho, grafického či architektonického. O to viac, ak vychádza z papierovej predlohy. A presne taký film predstavím v historicky prvej DVD recenzii. Pokračovanie

@RPCol Už sme si to všimli tiež ;-) Prepáč za chybu, už tlačíme nové a radi vymeníme. Ale teraz máš takého Modrého Maurícia medzi záložkami!
19. 8. 2016
Pozor! Predpredaj 8. príbehu Harryho Pottera v slovenčine spúšťame už dnes o polnoci! https://t.co/48V0Fbkur2