Štítok: DVD recenzia

Ako si vycvičiť draka – film super, ale oplatí sa DVD?

Medzi najčarovnejšie okamihy, s akými sa stretávame vo svete umenia, nepochybne patrí onen magický prechod medzi žánrami. Inými slovami – sfilmovanie knižného príbehu. Animované filmy si vytvorili vlastnú jedinečnú črtu – stali sa komédiami lahodiacimi duši, ktoré okúzlia deti i dospelých. A keď sa tieto dve vlny – sfilmovanie knihy a animovaná tvorba – spojili, muselo vzniknúť niečo očarujúce. Pokračovanie

Zberateľská edícia filmu Sociálna sieť si svoj názov zaslúži len sčasti

Pár rokov dozadu sme si všetci šťastne nažívali vo svete chatov a e-mailov, občas niekto pridal svoje fotky do rozličných databáz. Mali sme pocit, že trávime priveľa času online. A potom prišiel on. Mark Zuckerberg, ktorý všetko spojil do jednej veľkej sociálnej siete a začal globálnu mániu. A potom prišli Columbia Pictures a rozhodli sa urobiť o tom film. Pokračovanie

DVD recenzia: Batman začína

Milí Martinusáci, sme radi, že čítať je stále „in“. Knihy sú a budú zdrojom zábavy, nevšedných zážitkov, vzdelania i inšpirácie. Ale filmové umenie rozhodne netreba podceňovať. Ak je kokteil filmu dobre namiešaný, obsahuje správnu dávku umenia hereckého, hudobného, literárneho, grafického či architektonického. O to viac, ak vychádza z papierovej predlohy. A presne taký film predstavím v historicky prvej DVD recenzii. Pokračovanie

Milovníci modernej českej literatúry pozor! Už 25. apríla privítame v našom bratislavskom kníhkupectve Michala View… https://t.co/SE8q5UMCnR
17. 4. 2018
Nový Jo Nesbo na sklade, aj na ceste k vám! Ak ste si ho teda objednali :-) Ak nie, tak nemá zmysel váhať:… https://t.co/WyLQhXm9RL