Štítok: nicereply

Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

Pokračovanie

Sociálne siete
V našom najnovšom videu vám poradíme, ktorého Murakami čítať ako prvého: https://t.co/ScF8YsSLoE Tak smelo do toho!… https://t.co/nL69YFCidH
8. 9. 2017
Dnes je Deň neprečítaných kníh! Tak dajte šancu knihe, ktorá na ňu čaká na poličke! :-) #dnk2017 https://t.co/xuDJiMIbCJ
31. 8. 2017
RT @monicqa: Môj prvý článok na blogu @martinus_sk a hneď k dôležitej téme! Nevyhovárajte sa, týka sa nás to všetkých 😎 https://t.co/2Cgkot…
31. 8. 2017
Skvelú knihu o Slovenskom štáte Nezrelá republika máme so zľavou 50% aj ako e-knihu: https://t.co/M2hSFkkt26 Len dnes!
29. 8. 2017
Len dnes, na výročie SNP, máme pre vás knihu Nezrelá republika so zľavou 50%: https://t.co/M2hSFkkt26… https://t.co/kO0PHQUnPZ
29. 8. 2017
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz