Štítok: nicereply

Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

Pokračovanie

Sociálne siete
Milovníci fotografie pozor! Už zajtra privítame v našom BA kníhkupectve Jana Saudka, to si jednoducho nechcete nech… https://t.co/XdhNXe9Mh8
15. 11. 2017
@kubadlo Tsa! Že aký bug si objavil. Naše IT oddelenie ďakuje a ide to fixnúť. Vraj máš u nich pivo, ale to oni vra… https://t.co/bYWLDvtUJJ
15. 11. 2017
Nakúpte knižky pod stromček teraz a my vám pribalíme nálepky na darčeky, aj 5€ poukážku k nákupu nad 39€!… https://t.co/mCLxPVozTg
6. 11. 2017
V našich @instagram stories môžete vyhrať obraz Knižnej šifry na plátne a s podpisom autora! Ale pozor, len dnes!… https://t.co/jJMzKwoR0F
3. 11. 2017
RT @navolnenoze: 8.11. spolupořádáme s @michalpoppe @martinus_sk a coworkem Banka Žilina 1. velkou slovenskou debatu pro freelancery! https…
2. 11. 2017
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz