Štítok: nicereply

Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

Pokračovanie

Sociálne siete
ĎAKUJEME! Už po štvrtýkrát sme vďaka vám absolútny víťaz súťaže Obchodník roka! :-) #radost #wow #nasiMartinusaci https://t.co/X7VQSMAI0p
26. 4. 2017
@michaldragan @robertvlach @martinus_cz To nezáleží ani tak od nás ako skôr od distribúcie :-)
25. 4. 2017
@spodlesny Ahoj, OC Terminal a termín - keď ho dostavajú. Predbežne september :)
24. 4. 2017
Do nášho budúceho kníhkupectva v Banskej Bystrici hľadáme manažéra! https://t.co/w9ghgHEkf2 plz #RT #praca #profesia
24. 4. 2017
Urobte si radosť pred víkendom s našim výpredajom a zľavami až do 75%! https://t.co/okTrXYf2hI #akcia #vypredaj
21. 4. 2017
Zapletení
Zygmunt Miłoszewski