Štítok: zakaznicky servis

Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

Pokračovanie

Sociálne siete
@jarokyselovic @janmelvil Kniha vychádza o tri dni a potom je to otázka rýchlosti distribúcie. Na centrálnom sklade… https://t.co/c5QY4Rxgvh
11. 5. 2018
Najnovší #lookbook plný farieb a dobrých kníh sme pre vás nafotili v ateliéri @DominikaZakova a je úplne krásny, ah… https://t.co/mmNNEmjWob
2. 5. 2018
Milovníci modernej českej literatúry pozor! Už 25. apríla privítame v našom bratislavskom kníhkupectve Michala View… https://t.co/SE8q5UMCnR
17. 4. 2018
Nový Jo Nesbo na sklade, aj na ceste k vám! Ak ste si ho teda objednali :-) Ak nie, tak nemá zmysel váhať:… https://t.co/WyLQhXm9RL
5. 4. 2018
@monicqa Just kidding, veď to je náplň našej práce! :-) #bestjobever
5. 4. 2018
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz