Štítok: zakaznicky servis

Tlačová správa: Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

Pokračovanie

Sociálne siete
Kde hľadať PPC človeka, ak nie na Twitteri, však? Takže hľadáme a prosíme o RT, ak to aj vy nie ste:… https://t.co/ObEkjh7aEq
21. 2. 2018
Toto je náš zákaznícky servis, vďaka ktorému ste získali tretie miesto v ankete @nice_reply Customer Happiness Awar… https://t.co/6KF7Yuqtm3
19. 2. 2018
@PeterBaricic Či je to 😳 alebo 😟 sa musíš rozhodnúť sám. My ďakujeme za upozornenie, pozrieme sa na to. :-)
16. 2. 2018
Vybrali sme pre vás knižné chuťovky, ktoré si zaslúžia vašu pozornosť a dali na ne príjemné zľavy:… https://t.co/xOuR2zccSQ
16. 2. 2018
Nikto vám neporadí, ktoré slovenské knihy si určite treba prečítať, tak dobre, ako Tomáš Ulej. No veď pozrite:… https://t.co/AVXlIJ8YQX
10. 2. 2018
Muž, ktorý hľadal svoj tieň
David Lagercrantz